Ketahui cara tukar id wechat

Ketahui cara tukar id wechat



Dibawah ini dikongsikan secara ringkas..Diharap ia bermanfaat kepada pengguna wechat.



Steps to change WeChat ID:

  1. Initially open your WeChat account, go to settings and then click on My Account.
  2. Here tap WeChat ID.
  3. Now you can enter your new WeChat ID and then click on save.
  4. So this is the simple way how you can change your WeChat ID. 
  5. This can be followed multiple times, which means you can chage your ID whenever needed.

Medium komunikasi yang paling terkenal yang digunakan kini merupakan hari adalah aplikasi percuma di mana anda boleh menghantar mesej secara percuma. Salah satu aplikasi yang paling digunakan sekarang hari adalah WeChat kerana ia mempunyai ciri-ciri hebat seperti komunikasi multimedia dengan mesej teks , memegang untuk berbincangan mesej suara, mesej siaran , berkongsi gambar / video, perkongsian lokasi , dan hubungi pertukaran maklumat.

Click here to read Cara nak tukar ID weChat

Ini boleh didapati di platform yang kebanyakannya digunakan oleh pengguna sekarang beberapa hari, seperti Android , iPhone dan lain-lain Ia juga menyokong rangkaian sosial melalui yang membuat anda untuk berhubung dengan pengguna tempatan dan antarabangsa. Ini juga membantu meningkatkan privasi pengguna dan memperoleh prestasi yang lebih cepat. Aplikasi ini boleh didapati dalam App kedai untuk iTunes, kedai Google Play untuk Android, BlackBerry App dunia dan tempat Pasaran untuk Windows telefon. Ini adalah percuma untuk memuat turun dan digunakan.

Clicke here to view Tips untuk weChat

Sama seperti semua aplikasi ini juga mempunyai ID di mana pengguna boleh dikenal pasti. Selepas beberapa hari jika anda bosan menggunakan ID dan jika anda mahu mengubahnya, maka anda boleh melakukannya dengan menggunakan langkah-langkah mudah dan mereka tidak mengambil banyak masa juga .



No comments: